Forum Banany są dobre!;D Strona Główna Banany są dobre!;D
takie tam xD
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Praca dla dziewczyny?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Banany są dobre!;D Strona Główna -> Offtop.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolonka7y7w



Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 77

PostWysłany: Pią Lis 03, 2017 01:33    Temat postu: Praca dla dziewczyny? Odpowiedz z cytatem

Właśnie skończyłaś liceum i chciała bys podjąć jakąś pracę? Jeśli tak to odwiedź stronę http://www.domenahostess.pl , a może uda Ci się zostać hostessą. To bardzo ciekawa i interesująca praca, którą na pewno będziesz w stanie wykonywać!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Lis 03, 2017 01:33    Temat postu:

Powrót do góry
natka
Biedronek


Dołączył: 27 Mar 2018
Posty: 298

PostWysłany: Pon Paź 29, 2018 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chcesz pracować jako hostessa, to możesz zarejestrować się na https://ogloszenia.taelo.pl Ten portal jest zarówno dla wykonawców, jak i klientów. Dodaje się ogłoszenie, a fachowcy odpowiadają ofertami. Według mnie to bardzo dobry pomysł, który sprawdził się już wiele razy. Portal jest bardzo popularny.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
posekut



Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 26

PostWysłany: Czw Gru 20, 2018 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEżeli szukasz pracy to koniecznie zerknij sobie na portal https://poradnikpracownika.pl/ Po pierwsze znjadziuesz tu wiele róznych rad, dzięki którym łatwiej będzie Ci znaleźć pracę, po drugie będziesz świadoma swoich praw dzięki czemu nie będziesz wykorzystywana Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Koktajlowa
Biedronek


Dołączył: 26 Mar 2018
Posty: 208

PostWysłany: Czw Gru 20, 2018 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że całkiem fajną pracą dla dziewczyny może być również praca przy sprzedaży kosmetyków, np. marki AVON, jako konsultantka. Wbrew pozorom można na tym też całkiem nieźle zarobić, a przy okazji poznaje się mnóstwo nowych osób, więc to idealna praca dla tych, którzy lubią mieć kontakt z ludźmi. Na stronie https://avonlider.pl/ możecie sobie poczytać trochę więcej, polecam Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Nana



Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 1

PostWysłany: Czw Lut 28, 2019 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widząc tytuł wątku, myślałam, że rąbnę o klawiaturę Very Happy Nie rozumiem, czemu szukać pracy typowej dla laski, jakby to było jedyne i najważniejsze kryterium. Polecam poszukać i przeczytać artykuły na ten temat na przykład https://poradnikpracownika.pl/ co może być przydatne zwłaszcza, jeśli szukasz pracy.
_________________
<3
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
róża12



Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 24

PostWysłany: Czw Lut 28, 2019 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A udzielasz się w social media, przypuszczam, że jak większość. Dzięki temu i https://influe.me/?utm_source=Fora&utm_campaign=ForaInternetowe możesz udzielać się w różnych kampaniach reklamowych. Hostessa to też promocja, tylko to jest o tyle fajne, że sobie w domu pracujesz w wolnym czasie. Można na tym sobie nieźle zarobić Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kamcia60
Żuczek


Dołączył: 20 Gru 2018
Posty: 146

PostWysłany: Sro Lip 31, 2019 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można też spróbować swoich sił jako opiekunka do osób starszych za dobre pieniądze za naszą zachodnią granicą https://privatecare24.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Malka7



Dołączył: 30 Lip 2019
Posty: 4

PostWysłany: Sro Lip 31, 2019 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Śmieszne, że to wciąż są tylko dziewczyny...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
trula



Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 4

PostWysłany: Czw Sie 01, 2019 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

praca jako hostessa jest bardzo ciekawa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Varys3



Dołączył: 02 Sie 2019
Posty: 1

PostWysłany: Pią Sie 02, 2019 16:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie rozumiem dlaczego to musza być tylko dziewczyny :/
_________________
www
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
g.antko



Dołączył: 02 Sie 2019
Posty: 4

PostWysłany: Pią Sie 02, 2019 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że to powinna być dość lekka praca
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mitaz



Dołączył: 05 Sie 2019
Posty: 4

PostWysłany: Pon Sie 05, 2019 16:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no taka praca na pewno jest opłacalna Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rava12



Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 4

PostWysłany: Wto Sie 06, 2019 11:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A myślałaś o jakiejś kelnerce w restauracji? Fajny sposób na szybki zarobek Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kacar



Dołączył: 07 Sie 2019
Posty: 4

PostWysłany: Sro Sie 07, 2019 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

praca w takim miejscu musi być bardzo ciekawa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
lulu99



Dołączył: 09 Wrz 2019
Posty: 3

PostWysłany: Pon Wrz 09, 2019 08:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czytałam, że szukają sprzedawców i osób do działu obsługi klienta do Jyska. Praca raczej odpowiednia do wszystkich którzy lubią kontakt z ludźmi, więc dziewczyny absolutnie mile widziane.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Wrz 09, 2019 08:52    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Banany są dobre!;D Strona Główna -> Offtop. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Banany są dobre!;D  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group