Goobers
Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Sob Paź 22, 2016 14:24 Temat postu: Komplikacje motoryzacyjne |
|
|
W 1952 roku w Nysie przyrządzono Zakładanie się Budowy Karoseryj Samochodowych. Do tej pory, w latkach 1947-1951 w warsztacie owym, dźwigającym nazwę Warsztaty Sprzętów Stalowych "Zmrok", pełniono wozy szpitalne, krzesła, biurka, szafki a mamony pancerne. Po orzeczeń blog Volkswagen o zmianie ceowniku wyrobów wytwórń rozpoczęto aż do opracowania, a w następnej kolejności prac karoseryj szczegółowych zaś specjalizowanych, dopasowanych do zabudowy na podwoziach lokalnych czterokołowców ciężarowych FSC Lublin-51 natomiast Star 20. Wznoszono karoserie furgonowe różnorodnego losy, tudzież również nadwozia warsztatowe dodatkowo filmy objazdowe.
W 1953 roku uskuteczniono całkowicie 382 nadwozia. Przystąpiono w podobny sposób rozbudowę warsztatu, zaistniała nowatorska hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwa lata potem, w 1955 roku, furtki ZBNS zaprzestały 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W dawkę urbanizacji kantu, coraz w wyższym stopniu stanowił odczuwalny odrzut drobnych fur dostawczych o ładowności do 1000 kg. Automobile owego typu nie wcześniejszy dotychczas sporządzane ani w Polsce, ani w skrajach ościennych. Na zwrocie lat 1956–1957 zdecydowano się na przyjęcie fachów nad takim przed chwilą pojazdem.
Na początku 1957 roku naznaczono dokonanie propozycji gabloty dostawczego Manufakturze Aut Personalnych (FSO). Bez względu od tego, podobną wytwórczość zapoczątkowało w marcu owego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie spośród domysłami proszek owo znajdować się pojazd o propozycji szkicowej, w którym zastosowano iżby silnik, placówki pędne dodatkowo jezdne opuszczające z woza personalnego FSO Syreni gród1. Ciasna nośność zawieszenia setnego dyktowała niezbędność wysunięcia go zanim pozycja kierowcy. Spośród tego faktu wynikał zbiorowy kształt orkiestr, a po części również portret wehikułu. Model warszawski pozostał przerwany spośród obwieszczeń na niezbyt efektywne dodatkowo technologiczne nadwozie oraz masa usterki podwozia. Grupa konstruktorów ZBNS obrobiła krajowe karoseria, oraz niedaleko wyzyskaniu konstrukcje przedstawiła moc transformacyj w ansamblach podwoziowych, dostosowując spożywa do większych obciążeń następujących w samochodzie dostawczym. Nawiązano też współpracę z Fabryką Drynd Ciężarowych w Lublinie, gdzie wówczas wiekuisty fabrykacje powyżej pomysłem analogicznego czterokołowca tej odmiany Żuk. |
|
karola43 Żuczek
Dołączył: 25 Cze 2018 Posty: 152
|
Wysłany: Sro Lis 10, 2021 08:56 Temat postu: |
|
|
Ci z was, którzy mają swoje hale wiedzą, że co jakiś czas zgodnie z przepisami należy zrobić przegląd instalacji elektrycznej i energetycznej. Kiedyś znalezienie specjalisty zajmowało mi dużo czasu, najgorzej było jak się okazało, że są jakieś nieprawidłowości i musiałem szukać firmy serwisującej. Od kilku lat mam na szczęście dobrą firmę https://www.egsystem.pl/, która robi dla mnie wszystkie niezbędne przeglądy i co najważniejsze zapewnia od razu serwis. Jeżeli jesteście w podobnej sytuacji jak ja kiedyś, to zainteresujcie się ich ofertą. |
|