| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
| Autor |
Wiadomo¶æ |
Pamela MacAdam
Do³±czy³: 01 Sie 2024 Posty: 8
|
Wys³any: Czw Sie 01, 2024 06:41 Temat postu: speelgoed 2 jaar |
|
|
Bébé veroordeelde in haar e-mail aan m little dutch speelgoed ij uitdrukkelijk de afwezigheid van een empathische menselijke reactie. Dat schepte voor mij een dilemma, omdat Π niet in staat was de oorspronkelijke context te geven, dus ik had geen nuttige informatie over wat er gebeurde waardoor Bébé zich verraden en gewond voelde. D zou ook geen reden zien voor Bébé om boos op hem te zijn. Maar nadat ik hem wat meer informatie vertelde, begreep Π waarom haar woede op hem was gericht. Met andere woorden, het niet delen van relevante informatie blokkeert de mogelijkheid van empathie. Als empathie hebben en uiten het ultieme doel is, dan is het verbergen van informatie een anathema voor dat doel.
Dat zei ik ook. Maar het onthult ook een fenomeen dat mij veel meer dwarszit dan dit soort gewone fouten. Intentie is één element in een Theory of Mind. Het is duidelijk dat de be speelgoed 2 jaar drieglijke admin Bébé verkeerd beoordeelde, met betrekking tot haar intentie. Het is duidelijk uit overvloedig bewijs dat haar geplaatste inhoud afkomstig is van een thread in GCC die Sam, Doug en mijzelf omvatte. Ik verlaat Sam en Doug omdat ze ook bondgenoten zijn geweest in deze situatie). action speelgoed Maar een ander element van een Theory of Mind is emotionele toestand. Ik was verbaasd over hoe grillig Π was in het karakteriseren van mijn emotionele toestand.
Ik weet niet of we dit probleem hier zullen oplossen, maar ik stel voor dat de politieke beslissing om geen nauwkeurige getuigenis te geven niet in overeenstemming is met de fundamentele principes van cybernetische systeemtheorie. Zoals ik het op dit moment begrijp verloor Bébé het vertrouwen in de cultuur van het systeemdenken omdat het veranderde van wetenschap naar politiek, en dat vertrek introduceerde wat zij een \"duisternis\" (en ik noem corruptie speelhuisje ) van de fundamentele principes van systeemwetenschap en systeemdenken noemt.
De onverklaarbare misvattingen van Bebe in dat opzicht hielpen me te begrijpen waarom Bebe zo sterk reageerde op het gebrek aan empathie dat ze in EoST tegenk wam. Ik ben er behoorlijk aan gewend, want bijna niemand krijgt het ooit goed als ze proberen mijn emotionele toestand te beoordelen. Lang geleden heb ik geleerd dat ik uitdrukkelijk moet zeggen dat ik boos of teleurgesteld ben of verontrust en verward ben door een waarneembaar fenomeen op de sociale netwerken. Maar zelfs toen hij dat deed, beweerde Π nog steeds een onverklaarbaar onjuist karaktermodel, alsof ik een chimera van zijn verbeelding was.
In de nasleep van Trump's verkiezing vormden veel nieuwe Facebook groepen over de hele wereld. Er waren Women's March groepen, ondeelbare groepen en groepen gewijd aan de idiocratie van Donald Trump's Amerika. Ik heb me bij veel van deze groepen aangesloten in Amerika en over de hele wereld. Ik ben ook lid geworden van Klimaatverandering en Milieu groepen omdat deze kwesties door de verhaallijn lopen van het verhaal dat ik al voor 2009 achtervolg en sinds 2012 dagelijks schrijf. Een verhaal dat in werkeli stitch knuffel jkheid barstte met de verkiezing van Donald Trump. Daarom ging ik naar beneden en interviewde mensen.
Wat wist de waarnemer en wanneer wist hij het? Wat heeft de waarnemer gerapporteerd en wanneer heeft hij het gemeld? Kende en rapporteerde de waarnemer de waarheid, de hele waarheid, en niets dan de waarheid? Was er iets weggelaten of vervormd? Werd er iets van geparafraseerd, verzwakt of uit de context gehaald? Naar mijn mening beperkt dit tot de kwestie van het dragen van nauwkeurige getuigen (en de gevolgen van het redigeren van informatie die men liever niet aan het licht had gebracht). |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wys³any: Czw Sie 01, 2024 06:41 Temat postu: |
|
|
|
|
| Powrót do góry |